Hoe kan ik mijn melding beltoon een ander muziekje geven dan mijn normale beltoon op mijn Samsung Galaxy S Advance?

Ik heb een Samsung Galaxy S Advance en sinds vandaag is mijn melding beltoon opeens hetzelfde als mijn normale beltoon. Dat is heel irritant want ik krijg vaak meldingen binnen en ik word niet vaak gebelt. Als ik normale beltoon verander in een melding geluid, dan is die dus hetzelfde als mijn melding. Maar dan hoor je dat melding geluid dus vaak. En dan hoor je dus ook niet of je gebeld word of dat je een melding binnenkrijgt. Ik vind dit echt ongelooflijk frustrerend, dus help me alsjeblieft!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@tukker196 bedankt voor je antwoord, maar dat was helaas niet wat ik bedoelde. Nou ja, ik bedoelde hrt wel zo, maar dat deed hij bij mij dus niet. Hij sloeg het wel op, maar hij gebruikte het geluidje niet. Heel zeldzaam denk ik, ik denk namelijk niet dat iemand anders overkomt. Maar toch bedankt voor een antwoord, greetz

Antwoorden (2)

Via..instellingen..geluid...beltoon voor melding...succes..!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand met een andere Samsung met hetzelfde probleem. Na terugzetten op fabrieksinstellingen was het probleem opgelost.

Op het typespecifieke forum van bijv. androidworld.nl staan misschien meer oplossingen en vast ook meer problemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar ik kan het daarop echt niet vinden!! :( Kan je alsjeblieft meer daarover uitleggen, van die fabriekinstellingen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken jouw toestel niet, maar via instellingen zou je dit moeten doen. Bij mij: back-up maken en terugzetten (maar dat isandroid-4).
Anders de gebruiksaanwijzing raadplegen
(Dat doe ik ook alleen als ik er niet uit kom)
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh nee sorry, het probleem is al opgelost. Het lach aan WhatsApp, daarbij had een vriendin van mij iets ingestelt, en dus waarschijnlijk een andere beltoon in had gestelt. Nu is het weer helemaal oke. Alsnog bedankt dat je me wou helpen, Myrna