Snel droog maken, kijken of hij het nog doet, en anders moet je hem naar de iPad maker brengen. Weet je niet waar die is? Google even Xxd
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hierboven aangegeven gelijk afdrogen. Maar NIET aanzetten! Leg hem in een bak ongekookte rijst voor minimaal 24 uur. Daarna kun je proberen hem aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik u was zou ik contact opnemen met de inboedelverzekering en (doen alslof er THUIS water over de ipad is gevallen) en niet buiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de ipad in de rijst hebt gelegd en de rijst het water uit je ipad hebt laten zuigen en hij doet het niet dan zou ik hem niet laten repareren door apple omdat dat 3x zo duur is als bijvoorbeeld een hoesjes winkel van buitenlanders in de stad