Wat te doen aan een Blue screen error bij windows 7?

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 50
BCP1: FFFFF900C20FA000
BCP2: 0000000000000001
BCP3: FFFFF96000032364
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\020913-23150-01.dmp
C:\Users\Bastiaan\AppData\Local\Temp\WER-477519-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Iemand enig idee wat ik eran kan doen of hoe ik zo'n blue screen error kan voorkomen.

Ik heb al met CCcleaner, Mbam, en mijn antivirus laten kijken, een paar dingen gevonden en verwijderd. Maar hij krijgt nogsteeds om het half uur een blue-screen.
Er staat ook bij: BAD_POOL_HEADER of BAD_POOL_WATER

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Stopfouten (ook wel blauw scherm- of zwartscherm-fouten genoemd) kunnen optreden wanneer door een ernstig probleem Windows 7 onverwachts wordt afgesloten of opnieuw wordt opgestart. Mogelijk wordt een bericht weergegeven dat "Windows is afgesloten om schade aan de computer te voorkomen".
Deze fouten kunnen worden veroorzaakt door zowel hardware- als softwareproblemen, en het kan lastig zijn het probleem op te lossen. Met de volgende hulpprogramma's en methoden lukt het vaak Windows te herstellen.
In de bron worden oplossingen aangedragen door Windows voor als Windows gestart kan worden, maar ook als dit niet meer lukt. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Laat je harde schijf controleren op fouten. Ga naar Computer > rechtermuisknop op de schijf > Eigenschappen > tabblad Extra > klik op Nu controleren > vink beide opties aan > klik op Starten. Je krijgt de melding dat de schijf gecontroleerd kan worden tijdens de eerstvolgende herstart; klik op Schijfcontrole plannen en start je pc opnieuw op.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!