Hoe kan je het lettertype en de kleur instellen van een e-mail en hoe komt "signature" er automatisch op ?

Graag zou ik voor al mijn e-mails blauw gebruiken en hetzelfde lettertype, ook moet mijn handtekening er automatisch op het einde opkomen. Liefst de uitleg in het Engels (outlook is in het Engels).

14 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

In outlook ga via extra naar opties vervogens e-mailmelding. Daar kun je onder Handtekeningen maken de signature instellen.
Lettertype wijzigen:
Selecteer de tekst die u wilt opmaken.
Klik op het tabblad Start in de groep Lettertype op een lettertype in het vak Lettertype of typ een lettertype.
Kleur wijzigen:
Selecteer de tekst die u wilt opmaken.
Klik op het tabblad Start, in de groep Lettertype, op de pijl naast Tekstkleur en selecteer vervolgens de gewenste tekstkleur.

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens vergat ik te zeggen, In het zelfde tabblad waar je de signatuur instelt kan je ook het lettertype en kleur instellen, alleen is het dan definitief voor iedere mail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de engelse outlook zoals door TS gevraagd vindt je deze instellingen onder Tools / Options / tabje Mail Format en dan onder Signatures.

Daar klik je eerst op de knop signatures en dan op knopje New, daar kun je er eentje aanmaken inclusief de gewenste kleur en font instellingen. Als je die opslaat dan kun je daarna aangeven dat hij die moet gebruiken bij new messages en bij replies and forwards.