Dat is niet te printen op de gebruikelijke manier. Het zou handig zijn als de softwareontwikkelaars van de Rabobank dat mogelijk zouden maken. Misschien leeft bij de Rabobank de gedachte dat de klanten de digitale dagafschriften (PDF's) kunnen printen, want dat lukt (uiteraard) wel.

Toch is er wel een 'omweg' om een uitdraai te maken. Installeer op je computer een zogeheten PDF-printer, er zijn er voldoende op internet te vinden. Als je dan: bestand -> afdrukken kiest, zul je zien dat je er een 'printer' bijgekregen hebt. Kies je die 'PDF printer', dan wordt op het moment van 'afdrukken' een PDF gegenereerd (in plaats van een afdruk op papier). Die PDF kun je vervolgens afdrukken.