Ik kan geen pdf bestand afdrukken?

Als ik een pdf bestand krijg kan ik hem niet uitprinten,mijn muis gaat vast staan en hij drukt niets af,terwijl ik wel een normale e-mail kan afdrukken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb Adobe Reader op mijn laptop staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Heb je wel de Adobe Reader op je computer staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige pdf-bestanden zijn beveiligd tegen afdrukken, vanwege copyrights. Lukt het bij andere pdf's wel?

Antwoorden (2)

Probeer eens Ctrl + p gelijktijdig in te drukken, dat is de print opdracht, het zou kunnen dat de printknop niet werkt.
In dat geval moet u Adobe Reader opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bewaar/download het pdf-bestand en open dát daarna in Adobe Reader. Kies in Adobe Reader voor afdrukken.