Hoe komt het dat mijn muis soms weg is?

Soms heb ik ineens dat ik geen muis meer in het beeld heb.
Waar de muis is, ziet de computer wel. Als ik dus in het start menu die programma's langs ga, worden ze blauw.
Het is niet altijd. Maar wel heel irritant.
Waar ligt dit aan? En hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zit ie in zijn holletje :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier zit ie!

Het beste antwoord

Het kan ook door bepaalde programma's gaan, bijvoorbeeld als internet explorer nog in de achtergrond draait of een ander zwaar programma zoals flash player, deze kunnen voor een mix up zorgen voor de muis drivers waardoor windows niet alles in 1 keer kan verwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het kan zijn dat de gevoeligheid van je muis veel te hoog staat ingesteld.

mijn muis loopt ook wel eens weg in beeld als het draadje wat te strak achter mijn bureu zit. dan moet ik het draadje weer wat aantrekken en dan is het weer goed
14 jaar geleden
Heb je hardwareversnelling aan staan?
1. Start.
2. Uitvoeren.
3. desk.cpl {enter}.
4. Instellingen.
5. Geavanceerd.
6. Probleem oplossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaande antwoorden zijn goed mogelijk, maar het kan ook zijn dat je deur van het hok open heb laten staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve als 't om letsel gaat... Dan krijg je allemaal minnetjes... ;)