Hoe kan ik de punten in mijn PowerPoint één voor één na een muisklik laten opkomen?

Ik doe binnenkort spreekexamen Nederlands met een PP presentatie. Nou had ik ongeveer 3 jaar geleden iets gevonden om de sub-onderwerpen (ieder punt dus) met een muisklik op te laten komen.

Heb me rot gezocht maar kan die instelling nergens meer vinden! Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

het antwoord is erg simpel. ga in PowerPoint naar "Animaties ". selecteer vervolgens de tekst van het punt dat je wil laten opkomen en selecteer de gewenste animatie. doe dit vervolgens ook bij de andere punten en je zult zien dat alle punten een losse animatie krijgen. ze zullen dus los opkomen.

dit werkt echter zo bij PowerPoint2010 en ik weet of dit in de vorige versies ook zo werkt