Hoe demoneer ik een HP pavilion laptop?

De ingangs voedingsbus zit los en waarschijnlijk moet een pootje opnieuw aangesoldeerd worden. Ik heb alle schroeven er uit. de accu en hd eruit en toch wil hij hij niet in zijn geheel openen. Ik heb het gevoel dat hij in het midden nog vast zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Op ifixit staan handleidingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, per ongeluk - gedrukt.
+ gedrukt om het goed te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ drukken gaat niet meer???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 gedaan
Dat ligt natuurlijk ook een beetje aan het type laptop, maar op youtube zijn er verschillende filmpjes te zien waarin er een hp laptop uit elkaar gehaald en ook weer in elkaar gezet wordt.
Voorbeelden bijgevoegd.
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank het is gelukt ik moest verder gaan aan bovenzijnde toetsenbord demonteren