Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom doet mijn aol e-mail zo traag?

Ik ontvang al 4 jaar e-mail op aol.nl maar sinds vandaag werkt het niet of nauwelijks. Ik begrijp niet wat er aan de hand is. Ik krijg een melding te lezen: there is an authentic problem. Wat moet ik doen? Ik heb nooit problemen met aol gehad. Mijn aol mail op mijn smartphone openen gaat ook al niet. Het ligt dus niet aan de computer. En alles is in het engels, dat maakt het lastiger.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Aol is een wat onbekende provider
maar als ik op de webmail pagina van AOL kom krijg ik ook een fout melding wat ongewoon is dus ik vermoed dat je er verder niet veel aan kan doen behalve afwachten.
het is vast een server fout
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Onbekend? Het is de allereerste en oudste dus! America On Line.
capthavoc
11 jaar geleden
Ach ja nostalgie ik weet de cdtjes nog die te pas en onpas bij van alles kreeg.
maar ben er nooit ingetuind Zonnet kwam net uit ,Gratis internet
wel nog met inbelkosten
World Online meteen opgezegd ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nederland werkte AOL onder de naam van het overgenomen CompuServe. Ik heb daar een aantal jaren gewerkt, juist in de periode dat er uit zowat alle tijdschriften bij openslaan wel één of twee cd-tjes met een fel oranje hoesje vielen. Nee, ik zat niet op marketing. ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding