ik heb een samsunggalaxytab van mn opa gehad en die had zijn emailadres in de googleplaystore en ik wil het in mijn emailadres veranderen maar hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Instellingen -> Accounts/synchronisatie hier kan je een nieuwe gmail account toevoegen aan de telefoon, en het oude gmail account verwijderen.
Als dit niet lukt kan de telefoon terugzetten naar Fabriek instellingen (je raakt dan wel alle zelf gedownloade apps kwijt!). Dan krijg je sowieso de mogelijkheid om opnieuw een gmail account in te stellen voor de Google Play Store