Is er een ipad app zoals paper artist?

Een vriend van mij heeft de galaxy note 2 en daarop staat een app die heet paper artist. Dan kun je een foto maken en die bewerken. En dan kun je er een soort foto van maken die er dan uitziet alsof ie getekend is. Dat wil ook heel graag kunnen met m'n ipad. Kent iemand zo'n app waarmee je dat kan?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor de ipad is er wel photofunia
Daarmee kan je foto's in tekeningen, schilderen, tijdschrift covers en nog veel meer veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is eigelijk niet wat ik bedoel, ik wil gewoon een app die precies hetzelfde is als Paper Artist. Waarbij je de foto kan veranderen door er overheen te tekenen.