Youtube downloader zegt mislukt, hoe los ik dit op?

Ik heb de gratis youtube downloader en voorheen deed hij het prima, maar nu zegt hij telkens mislukt als ik een URL wil downloaden. Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van DVDvideosoft?
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, ik heb hetzelfde probleem. Ook met een ander programma (Free Video Downloader) krijg ik het niet voor elkaar.

Antwoorden (2)

Ik lees net op verschillende websites dat YouTube allerlei (muziek)bestanden extra heeft beveiligd om te voorkomen dat ze worden gedownload. Daarom werkt de YouTube Downloader waarschijnlijk niet meer. (Het is heel goed mogelijk dat er straks een nieuwe versie van het programma uitkomt dat de beveiliging kan omzeilen).

Wanneer je Firefox als browser gebruikt, kun je Video Downloadhelper installeren: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/video-downloadhelper/
Ik heb het zojuist uitgeprobeerd en met deze extensie kun je de video's van YouTube (nog?) probleemloos downloaden!

Toegevoegd na 23 uur:
Vandaag verscheen bij mij een update van de YouTube Downloader, en het programma werkt nu weer.
Pieter2011
11 jaar geleden
Heb je de allernieuwste update geïnstalleerd? Als je naar opties gaat, zie je als dat niet het geval is, een update staan.