Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is in Facebook een "myheart-verzoek"?

Ik ben nog niet zo thuis in Facebook. Ik zag vandaag dat ik een "myheart-verzoek" had. Wat betekent dit?

Het zou rustig kunnen dat ik dit verzoek al een poosje ongezien in mijn Facebook heb staan. Kan ik zien wanneer het verstuurd is?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat is gewoon een leuke applicatie. Zodra je op de melding klikt wordt er een lijst geopend waarop je kan zie wie je wat gestuurd heeft. Klik je op 'Accept..." dan open je de applicatie, soms moet je nog een paar keer klikken op OK ofzo en uiteindelijk zie je dan een leuk vormgegeven hartje wat iemand jou toewenst! Wanneer het verzonden is kan je niet zien, kan je wel een beetje afleiden uit of je de melding gisteren ook al zag of niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing