Sindskort kan ik geen cd's en cd roms meer afspelen op m'n laptop .hoe kan dit?

Maandje geleden ofzo s middags wilde ik gta San Andreas gaan opstarten.
deed het gewoon na het avondeten deed de cd speler zeg maar niet meer
Ook het icoontje in deze computer was plots verdwenen. Heb niks kunnen verwijderen aangezien ik daarvoor Niet in de map Deze computer ben geweest. Een vriend van me vertelde dat het een nieuw soort foutje in de windows was? Maar misschien zijn er meer mensen hier die mij verder zouden kunnen helpen? Bedoel hoe meer antwoorden hoe beter!!
Voor het geval dat hier wat gegevens Het gaat trouwens om een laptop
Merk Acer Aspire 5560G . dus wie weet hebben meer mensen hier last van met dezelfde Laptop. Verder heb ik als ik bv een filmpje bekijk dat me laptop een rare broomtoon geeft af en toe En blijft het filmpje beetje haken of zeer sloom afspelen. dit alles is enkel maar paar sec maar wel erg irritant. als je dan je muis beweegt ist meteen weer over. dit is zowel bij bv youtube filmpjes als zelf gemaakte films op m'n laptop of films die ik gewoon op mijn laptop heb staan. Weet iemand hier een antwoord op?
Veel groeten en alvast dank voor jou / uw hulp in dit betreurenswaardig probleem

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even audio drivers downloaden en opnieuw installeren.
http://support.acer.com/product/default.aspx?modelId=3767

Antwoorden (3)

Het zou kunnen dat je ''herkenner'' kapot is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ja.
Even naar de computershop om een nieuw "herkenner" te halen. :)
Heb helaas hetzelfde probleem met mijn Xbox gehad.
Ook met GTA san andreas. Er zat toen een een of andere fout in de cd (heb het ook van meer mensen gehoord) waardoor de lezer verstoord word.

Ik heb mijn xbox op moeten sturen voor reparatie, ze hebben toen dat gedeelte vervangen.

Ik raad jou aan even goed naar je garantie te kijken van jouw produkt en hem dan laten repareren. (of als je veel moet betalen een extra cd en dvd drive kopen, is vaak goedkoper)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is je cd-speler gewoon versleten en is het opgelost om in de winkel de juiste cd-speler aan te schaffen voor uw laptop. In de mijne zit sinds kort een nieuwe, want de 1e was na een jaar stuk.