Ik heb een laptop waar geen word op zit, kan ik dit er op een of andere manier wel opzetten bijv. door downloaden?

Heb een toshiba laptop zonder word, alleen word pad. erg vervelen vind ik zelf. Kan ik word ergens downloaden of zo zonder al te veel gedoe, ben er namelijk niet zo heel handig in. heb binnenkort word nodig om brieven te schrijven.

Toegevoegd na 33 minuten:
bedankt voor de antwoorden, heb openoffice gedownload dus ik kan aan de slag ermee. Dus ik sluit deze vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
17.5K

Het beste antwoord

Word zelf is redelijk kostbaar in de aanschaf.

Open office is een gratis software pakket met dezelfde softwarefunctionaliteit als ms office. Je kan hier bestanden ook gewoon als word opslaan.

kijk maar op www.openoffice.org

Groet

Toegevoegd na 10 minuten:
download de windows versie hier: http://download.openoffice.org/other.html#tested-full
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Brieven schrijven kun je ook in het programma 'Kladblok' (of 'Notes' in het engels) wat standaard in Windows zit. Zie Startmenu -> Programma's -> Bureau Accessoires. Hier vind je tevens het programma Wordpad wat weer net íets meer functies heeft als Kladblok.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Word downloaden zonder er voor te betalen is illegaal. Dus zul je hem tegen betaling moeten downloaden bij Microsoft (tenzij je het risico van illegaal wil nemen).
Een gratis alternatief (zoals mijn voorganger al schreef) is OpenOffice. 100% compatibel met MS en doet echt niet veel onder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een toshiba zonder word. Ik heb eerste proefversie geinstalleerd en daara via surfspot (als je verbonden aan een school of zo) geinstalleerd. Kosten vielen mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij microsoft kun je een 180 dagen versie downloaden