Hoe kan ik met een whats app-gebrukker communiceren terwijl ik zelf geen whats app heb?

Ik heb een tablet waar ik geen whats app op kan draaien (ik heb heeeel veel geprobeerd, maar het lukt niet en ik hoop dus ook niet dat ik antwoorden krijg waarin mensen mij tips gaan geven om dat er toch op te krijgen). Ik wil dus chatten met iemand die whatss app gebruikt, bestaat hier een of andere messenger voor? Ik chat ook via Facebook en msn messenger, maar diegene heeft geen facebook en geen hotmail-account, diegene doet alles via whats app.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank jullie wel!!! Balen zeg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dat ging dus niet goed, de site werkt erg raar via de tablet...

Antwoorden (5)

Helaas is dat onmogelijk. Je moet allebei whatsapp geïnstalleerd hebben om via dat programma met elkaar te chatten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien Skype gebruiken. Als hij/zij een iPhone heeft kun je het met iMessage doen. Maar als hij echt alleen maar whatsapp heeft kan dit niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, de ander heeft een android-toestel.
Het kan wel met het programma bleustacks dit is een soort Android voor je computer... Via dit programma whatsapp installeren... Mobiele nr ingegeven..aanmeldcode ontvangen op je mobiel..en dan op computer ingegeven...en..viola...chatten maar..:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ondanks wat mensen zeggen, je kan wel WhatsApp op je tablet gebruiken. Gebruik het zelf en zielsgelukkig er mee (android). Het is een truukje, maar het werkt:
Google even: WhatsApp op tablet installeren en daar vind je de uitleg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je whatsapp op je tablet installeert doet jij het op ge smartphone niet meer. Kan maar op 1 toestel tegelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, ik weet dat het kan, maar het lukt me niet. :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt dan een ander mobiel, of een "gewone" lijn nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CCkQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.tabletguide.nl%2F20354%2Fhow-to-whatsapp-installeren-en-gebruiken-op-je-android-tablet%2F&ei=Q3X0UI6bGuam0AWn_4DYDA&usg=AFQjCNEM2OQnGmdCAJzU9TVzE7rdNVDHtg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het onder andere via die link gedaan. Het downloaden ging goed, maar toen ik me wilde aanmelden en tel.nr. enzo wilde invoeren, kon ik niet meer verder. :(
u kunt ook whatsapp voor pc gebruiken:
http://whatsapponpc.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat ook via Bluestack, zag ik. Mijn tablet zegt dat ie bluestack niet kan downloaden, omdat er een applicatie mist. Eerst moet de Softonic Downloader nog geinstalleerd worden, maar er is niet één Softonic Downloader, maar allerlei soorten, geen idee dus wat ik moet installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Marjann, Bluestack is voor je PC, niet voor je tablet.