Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een filmpje windows live movie maker gemaakt maar hoe kunnen andere hem zien?

ik heb dus een filmpje gemaakt met windows live movie maker maar andere die geen windows computer hebben kunnen hem niet openen maar ik wil het filmpje niet op youtube zetten hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit klopt, windows live movie maker slaat op als .wmv . Als mensen met een imac hem dan openen geeft hij een foutmelding. Dan moeten ze even flip4mac downloaden, dit zorgt ervoor dat je .wmv bestanden op een imac of macbook kan afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hem alsnog op YouTube zetten maar ervoor zorgen dat niet iedereen hem kan zien.
Tijdens of na het uploaden kan je instellen dat alleen de mensen met de link het filmpje kunnen bekijken, hij is dus alleen zichtbaar voor de mensen waaraan jij de link doorgeeft.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je moet aan het eind van het maken van het filmpje op 'FILM opslaan' klikken , en niet 'opslaan' of 'PROJECT opslaan'. Dit doe je zo: bestand-> film opslaan. heel simpel, hierna kun je het filmpje mailen , op youtube zetten, etc. Je moet gewoon het juiste bestandsformaat hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding