Vul het adres nog een keer in, en zodra het naar boven komt, druk je op Del.

Het adres verdwijnt dan, en zal nooit meer terugkomen - tot je het opnieuw gebruikt, natuurlijk.

Toegevoegd na 50 seconden:
Wil je alleen dit ene adres niet meer laten terugkomen, dan werkt bovenstaande methode goed.

Wil je dat er nooit meer welk adres dan ook naar boven komt, dan moet je in je opties Auto-aanvullen uitzetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel de opties van je browser, niet die van Hotmail.
Cryofiel