Gebeld door een bedrijf dat failliet is. Hoe kan dit?

Hallo. Ik ben nu al vijf keer, sinds afgelopen week gebeld door dit nummer: 0503011614. Ze bellen me tijdens werktijden, dan zit ik op stage en dan heb ik mijn telefoon op stil dus dat hoor ik niet. Ik mis elke keer de oproepen.
De eerste keer dat ze me belden, dacht ik: "Als het belangrijk is, bellen ze wel terug." Ze hebben nu dus al vijf keer gebeld. Elke keer als ik probeer terug te bellen geeft de telefoon aan dat ze in gesprek zijn. Met zo'n sneller piep gebeuren, weet je wel? Soms lijkt het alsof de telefoon echt over gaat en daarna toch weer in gesprek is.
Nu heb ik dit nummer eens opgezocht en er zijn twee opties van bedrijven die het kunnen zijn. 1: Washmark in Groningen. 2: Mail Centrum Groningen.

Washmark is een autowasbedrijf denk ik. Ik heb een website opgezocht van hun, maar daar krijg ik niet veel op te zien. Ik bezit geen auto of rijbewijs, dus ik snap niet waarom een autowasbedrijf mij zou moeten hebben.
Mail Centrum Groningen blijkt al een aantal jaren failliet te zijn. Dus daar heb ik al helemaal niets aan.

Long story short. Weet iemand hier meer van? Of misschien een manier waardoor ik hun kan contacten? Ik heb al gezocht naar een e-mailadres maar dat is er niet en ik wil nu toch wel eens weten wie deze onbekende stalkers zijn zeg maar :3

Alvast bedankt. :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is vast dat carwash bedrijf hoor. Ze denken dat jouw nummer van iemand anders is, dus verkeerd verbonden. En aangezien jij niet opneemt denken ze dat ze nog steeds juiste persoon/nummer bellen. Volgende keer als ze bellen moet je gewoon ff opnemen, stiekem dan als je toch bang bent dat ze op je stageplek gaan zeuren. Maar long story short het is gewoon verkeerd verbonden hoor

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100