Bij het indoen van een usb-stick verschijnt er geen melding "station F" in de pagina Mijn Computer.Dus kan ik niets openen.Hoe is dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Druk op F5 of restart je computer even
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het bij de voorste aansluiting is en na herstarten lukt het ook niet, dan kun je de PC open maken en kijken waar het kabeltje naar toe gaat en deze eerst loshalen en dan weer op dezelfde manier terug plaatsen.
Bij mij hielp dat een tijd.
Kijk dan direct even hoe stoffig de PC is en zuig hem VOORZICHTIG uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem aan dat je onder w7 zit?
Heb je de usb al op een andere pc geprobeerd?
Ga naar systeembeheer in je configuratiescherm en klik op schijfbeheer.

Als je hier je usb stick ziet staan rechter muisklik erop en kies voor "stationsletter en paden wijzigen".
Geef je usb stick een driveletter.
Als je hem hierna nog niet ziet pc rebooten.