Als ik mijn prullenbak (op mijn bureaublad) leeg, leeg ik dan ook de prullenbak van mijn mailboxen?

Mailboxen: outlook en gmail.
Ik weet dat gmail na 30 dagen "zelfreinigend" is, maar als ik tussendoor mijn prullenbak leeg, is die van gmail dan ook leeg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij heb er toch al een paar uurtjes opzitten, dit weet jij toch wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je?

Het beste antwoord

Nee.
Als jij jouw prullenbak leegt, dan wordt alles verwijderd wat jij zelf
al verwijderd had van jouw computer.

Mailprogramma's als Hotmail en Gmail hebben een eigen server.
Daarom kan je daar ook zo handig op inloggen als je ergens anders bent,
bijv. in een ver buitenland.
Maar dat betekent dat die de zaken niet opslaan op jouw computer.
Dus hebben die niks met jouw prullenbak te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee de prullenbak van je desktop staat los van je mail programmas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, alleen bestanden die je van je harddisk verwijdert gaan naar de prullenbak. Als je in Outlook mails weggooit komen ze daar in de map verwijderde items. Als je ze niet op de server hebt laten staan en ze uit de map verwijderde items weghaalt, dan zijn ze echt weg. Het legen van je prullenbak staat daar los van. Voor gmail geldt hetzelde. Als je uit gmail een mail verwijdert gaat hij naar een aparte map met verwijderde items.

Het legen van je prullenbak op je bureaublad doet dus niets met mails, ook niet in de mappen 'verwijderde items'.