hallo, weet iemand hoe je je eigen vps hosting bedrijf kan beginnen ? de computer mag 24/7 aan staan

Toegevoegd na 29 minuten:
al je met een computer wilt beginnen welke software heb je dan nodig ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met EEN computer gaat dat toch nooit lukken? Hoe kun je dan uptime garanderen? Misschien kun je dan een hobby-dienstverlening beginnen, maar voor een echt bedrijf is wel meer nodig.

Antwoorden (1)

Dan moet je in je bedrijf investeren, computers inkopen, servers inkopen etc. Je kan geen vps bedrijf beginnen met 1 computer die aan
Mag blijven staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik met een computer wil beginnen welke software heb je dan nodig ?