hoe kan ik een M4V.PART bestand omzetten in een leesbaar video bestand?

*Het gaat hier om meerdere : bestandsnaam.m4v.part bestanden die niet
leesbaar zijn voor mijn macbook. hoe zet ik deze over tot een lees -en
brandbaar dvd bestand (ISO)?

*Zou deze wijziging van een bestand gevolgen kunnen hebben voor de
beeldkwaliteit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet in welk programma je het probeert te openen, maar het zou moeten lukken met de Quicktime player of in Itunes

Maar als het niet lukt kun je het volgende doen:
Als het goed is kun je die bestandsextensie converteren met dit programma:
http://www.applemacvideo.com/mac-video-converter.html
Dit programma is speciaal te downloaden voor je Mac(book) en kan M4V bestanden converteren naar bijvoorbeeld MP4