Binnenkort nieuw emailadres. Hoe dit zo efficient en snel mogelijk communiceren naar alle instanties waar ik geregistreerd sta? (bank, verzekeringen e

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan misschien kijken of je de mails door kan laten sturen naar je 'nieuwe' email adres, en zo stap voor stap overgaan.

Het beste antwoord

In principe is dit niet nodig als je je mail doorstuurt. Mij lijkt het geen beginnen aan om allerlei instanties hierover te verwittigen. Die zullen je ook vragen het zelf aan te passen in je profiel of iets dergelijks.

Bijna iedere email provider maakt het mogelijk een doorstuuradres in te stellen.

En als je GMail hebt genomen, dan kun je die ook instellen om email bij een derde partij binnen te halen via POP of IMAP.

Toegevoegd na 1 minuut:
... En als je een emailprogramma gebruikt als Outlook of Mail op Mac, dan kun je ook instellen om altijd email te versturen met je nieuwe adres als afzender. Dan zullen op ten duur mensen je alleen daar nog op mailen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Als je oude emailadres is opgeheven valt er weinig op te halen.