Waarom werkt Google en gmail bij mij niet meer?

Als ik iets opzoek op google, en ik klik vervolgens een website aan krijg ik de melding: gerapporteerde aanvalsite. In een kader staat het volgende: de website op c.ppcxml.net is gerapporteerd als een aanvalsite en geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
Als ik gmail probeer te openen gebeurt er precies hetzelfde.

Weet iemand hoe dit komt, en hoe dit te verhelpen is op een makkelijke manier uitgelegd? Dit http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317 heb ik al gedaan, maar het heeft helaas niet geholpen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Dan heb je toch een probleem met Google...

Dan hebben ze je uitgesloten voor Google... Dit hieronder geven ze als reden:

Veilig surfen
Diagnostische pagina voor c.ppcxml.net

Wat is de huidige status van c.ppcxml.net?

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Van de 83 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 24 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-01-14. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-01-14.

Malicious software includes 16 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 1 new process(es) on the target machine.

Schadelijke software wordt op 11 domein(en) gehost, waaronder pcscanner2010.net/, scannerpc-2010.biz/, wrxeeeevo.com/.

5 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder 208.94.233.0/, loekbar.com/, 78.140.141.0/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS35415 (WEBAZILLA).

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

Het lijkt erop dat c.ppcxml.net in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.

Heeft deze site malware gehost?

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Hoe is dit gebeurd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je al geprobeerd om met https:// in te loggen, google heeft zijn website voor gmail namelijk beter beveiligd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het 1 keer iets soort gelijks mee gemaakt.
Elke keer als ik Google opstarte kon ik er niks mee doen.
Het ging toen om een "virus" en er was toen een map genaamd "Google" geplaatst in mijn gebruikers profiel.
Ik weet alleen niet meer de exacte locatie.
Of in mijn local of appdata of opstarten map. (anders even op je pc zoeken naar een map google)
Daar stond een bestandje in met een hele rare naam die heb ik toen op internet opgezocht en bleek niet in orde te zijn. Die heb ik verwijderd en daarna kon ik weer gewoon met Google werken.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.