Hoe kan het IP-adres achterhalen van een live.nl account?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als je post van dat mail adres ontvangt. En dan nog, kan je er nagenoeg niets mee.

Antwoorden (4)

Op en legale manier kan dat niet nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarvoor moet je naar de Politie, die kan je daarmee verder helpen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De politie kan je daar niet mee verder helpen, en zal je ook daarmee niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de politie waagt zich hier niet aan en zal je door sturen naar de beheerder van de site.
Als iemand dat live-account gebruikt met een gewoon email-programma zoals Outlook, dan kun je het zelf.
In de Header van de mail staan alle IP-adressen waar die mail langs is geweest voordat hij bij jou werd bezorgd. Bovenaan staan jij, onderaan de afzender.
Gebruikt de afzender dat live-account via een webpagina, dan wordt het een stuk lastiger. Je hebt dan de hulp van Microsoft nodig om te achterhalen vanaf welk ip-adres die mail gestuurd werd.
In alle gevallen heb je de medewerking van je provider en justitie nodig om te achterhalen wie er achter dat ip-adres schuil gaat.
Ik neem tenminste aan dat het daarom te doen is, met een IP-adres alleen doe je niet zo veel. (Tenzij je je eigen botnet hebt en daarmee een ddos-attack gaat uitvoeren op dat ip-adres.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga naar deze link: http://www.wikihow.com/Find-a-Website%27s-IP-Address

hier staat hoe dat mort

in plaats de website type je het mail adres.
Bronnen: