Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb een nieuwe pc nodig,waar moet ik op letten bij de aanschaf?

Heb een nieuwe pc nodig,de winkel wil me een samenstellen,met windows 7(zou 100 euro kostten)en met mijn eigen brander erin,voor 300 euro totaal.Twijfel nu wat ik moet doen.
De pc is eigelijk alleen bedoelt voor eenvoudig gebruik,moet wel een beetje snel zijn .Wat kan ik dan t beste pakken ?Welke processor/harde schijf e.d is dan goed voor mij?En wat kost dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zo'n budget is het gewoon het goedkoopste erin wat er is. Je zegt verder niet wat je er mee wil. Alleen maar surfen en filmpje kijken, of ook gamen/photoshoppen? Veel goedkoper dan 300 euro incl. Windows wordt echt te gek. Wees blij dat computers tegenwoordig niks meer kosten. Vroeger betaald je makkelijk 3000-4000 gulden en in het begin van de euro ook nog zo 1200-1500 euro.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

300 euro zou ik niet teveel van verwachten.
Als hij echt niet intensief gebruikt wordt kun je kiezen voor:
I3 Processor.
6 GB DDR3 geheugen.
500 GB HD.
En als je niet veel eisen hebt aan een goede videokaart kun je overwegen om een goed moederbord aan te schaffen met 1GB onboard grafische kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing