waarom waarschuwt de nederlandse autoriteiten niet voor internet explorer?

In duitsland hebben de autoriteiten een waarschuwing afgegeven voor het gebruik van internet explorer tot een gevaarlijke lek gedicht is. Waarom niet in nederland?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.nu.nl/internet/2163432/duitsland-waarschuwt-internet-explorer.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschuwing voor internet explorer???? Heb gisteren explorer 8 gedownload...... :( En nu?????

Antwoorden (2)

Elke paar weken is het hetzelfde, dus als ze daaraan zouden beginnen, dan wordt het publiek waarschuwingsmoe...

Gewoon niet installeren, niet gebruiken, links laten liggen... Gebruik Firefox, veel sneller, veel beter en je kunt er alles mee dankzij allerlei plugins...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebruik ik ook. In duitsland komt er niet wekelijks een waarschuwing. Nu een waarschuwing afgegeven en komt zelfs vandaag op nu.nl. Wel op nederlands nieuws maar bij ons geen waarschuwing,dat vind ik raar.
Cryofiel
14 jaar geleden
De Duitse waarschuwing staat vandaag wel in de Nederlandse krant (GPD).
Ik vraag me af in hoe verre zo'n waarschuwwing zin heeft.

Meestal gebruiken mensen die wat meer technische kennis hebben toch al geen internet explorer en de mensen die weinig technische kennis hebben vinden een andere browser downloaden en installeren vaak "eng"