Ik heb een goed idee voor een app. Hoe pak ik dit aan? Ik heb namelijk zelf geen geld of skills om deze op te zetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik meld me aan als programmeur. Ken alleen geen iOS doen aangezien ik ook geen apple device heb.

Antwoorden (1)

Omdat je zelf geen geld en skills hebt om je product daadwerkelijk op de markt te laten komen zal je gebruik kunnen maken van crowfunding. Zie de bron hieronder voor meer informatie hierover.

Daarnaast bestaat er een website waar je je idee kan delen met anderen. Mensen die wel geld in dit idee zien kunnen jou daarin investeren (waardoor jij dus aan een startkapitaal komt) daarnaast kunnen ook mensen reageren die denken jou te kunnen helpen bij het ontwikkelen. Ik weet de site helaas zo niet meer uit mijn hoofd, maar zodra het me te binnen schiet laat ik het je weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Is het probleem van die tweede website niet dat anderen er met jouw idee van door kunnen gaan op het moment dat jij dit idee deelt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zat ik inderdaad zelf ook aan te denken. Ben al hard op zoek naar die site om te zien hoe het nou precies elkaar zit.