Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een goed idee voor een app. Hoe pak ik dit aan? Ik heb namelijk zelf geen geld of skills om deze op te zetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
643
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik meld me aan als programmeur. Ken alleen geen iOS doen aangezien ik ook geen apple device heb.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Omdat je zelf geen geld en skills hebt om je product daadwerkelijk op de markt te laten komen zal je gebruik kunnen maken van crowfunding. Zie de bron hieronder voor meer informatie hierover.

Daarnaast bestaat er een website waar je je idee kan delen met anderen. Mensen die wel geld in dit idee zien kunnen jou daarin investeren (waardoor jij dus aan een startkapitaal komt) daarnaast kunnen ook mensen reageren die denken jou te kunnen helpen bij het ontwikkelen. Ik weet de site helaas zo niet meer uit mijn hoofd, maar zodra het me te binnen schiet laat ik het je weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Is het probleem van die tweede website niet dat anderen er met jouw idee van door kunnen gaan op het moment dat jij dit idee deelt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zat ik inderdaad zelf ook aan te denken. Ben al hard op zoek naar die site om te zien hoe het nou precies elkaar zit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding