Zijn er sites voor Samsung SGH-M300V waarbij ik veilig en gratis wallpapers,games etc. kan downloaden voor mijn mobiel via de pc?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

www.zedge.net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jou`n mobiel z`n spelletjes werken op JAVA en dat is gewoon een standaard. verder wat erg belangrijk is, de resolutie van de scherm. Bijvoorbeeld als je een scherm hebt van 120 x 90 pixel scherm dan moet je even een telefoon zoeken in de lijst wat ook die resolutie heeft. Volgens is er ook een mogelijkheid om te zoeken op resoluties :)
Hier kan je erg veel vinden, ik kan jouw mobiel er niet tussen vinden, maar ik denk dat je hier wel wat kan vinden. Mijn telefoon staat er namelijk ook niet tussen maar het meeste van een soort gelijk type werkt gewoon op mijn mobiel.