Ik heb mijn ipod touch 4G gejailbreakt. Alles bleek gelukt te zijn maar toen mijn ipod aan ging zag ik geen cydia. Wat doe ik verkeert??

Ik heb een ipod met IOS 6. Ik heb Redsn0w voor ios 6. ik heb alle stappen gedaan wat ik op Youtube zag. Maar als mijn ipod gejailbreakt is en alles is klaar dan staat er niks. Wat moet ik doen??

Toegevoegd na 1 minuut:
PS. mijn ipod doet het gewoon maar is niet gejailbreakt!! :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nog een keertje proberen en via de orginele site van redsn0w de tutorial volgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ene moment vraag redsnow wat wil je doen tijdens jailbreak.Je moet cydia aanvinken in het menu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor iPhone 4, iPhone 3GS, en iPod touch 4G is er alleen een tethered jailbreak wat dus wil zeggen dat je jailbreak weg is als je hem uit zet. Ik weet niet of het zo is maar als je dat hebt gedaan zou dat het probleem kunnen zijn.

En ja ik begrijp dat in de stappen staat dat je de knoppen moet inhouden. Maar misschien heb je hem erna uit gezet.