Welk (gratis)CD/DVD programma kan ik het beste downloaden met de leukste features?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor leuke soort features bedoel je?
Voor mij zijn leuke features van een dvd afspeelprogramma dat het zeer klein is. Een groot programma vinden ik en mijn HD niet zo leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om cd's/dvd's af te spelen of te branden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Geef ff een goede omschrijving anders sluit een mod deze vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ nieqoh Ik wil graag cd's en dvd's branden

Antwoorden (1)

Nero heeft een gratis versie van zijn programma. Maar hier zijn veel mogelijkheden uitgehaald. Verder vind ik ashampoo ook een erg goed progje.