Hoe kan ik thuis gebruik maken van wifi?

Ik kan met mijn mobiel overal op internet waar wifi is, maar hier thuis kan ik er niet opkomen terwijl we gewoon draadloos internet hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is de merk en type van jouw modem/router thuis.
Wat is de merk en type van jouw mobiel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
we hebben zo'n nieuwe van glasvezel, dacht kpn experia box... maar het licht niet aan de telefoon want niemand kan het hier thuis.

Het beste antwoord

Is het wel zo dat je mobiel aangeeft dat hij contact maakt maar je kan niets?
Het kan zo zijn dat jou mobiel niet kan 'communiceren' met je router. Het nummer (ik weet zo niet wat voor nummer dat is) van je mobiel komt niet overeen met dat van je router.
Hetzelfde probleem heb ik ook (helaas). Ik heb de HTC wildfire S en een Speedtouch router, en ik kan overal op wifi, behalve thuis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Om antwoord te geven op je vraag: je kan niet op deze manier op wifi, helaas, de enigste manier is een nieuwe router of een wifi-hotspot installeren op de laptop/comuter. (dat laatste doe ik, en het kan alleen op een windows 7 of hoger als ik het goed heb...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De mobiel geeft inderdaad aan dat er een netwerk in de buurt is, die van ons staat er ook tussen... geef ik dat netwerk aan en vraagt hij wachtwoord... vul ik m in en dan gewoon op verbinden en hij is weg. heb samsung wave. maar dat probleem hebben we alleen thuis. me broer die niet meer hier woont kan er ook niet op. bij hem thuis wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar is het ook op te lossen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, hoe of waar kan ik wifi hotspot installeren? gewoon googlen of moet ik het ergens in winkel of iets kopen? alsvast bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga het proberen. alvast bedankt!

Andere antwoorden (1)

je moet bij instellingen op je mobielbij draadloos internetten het nummer invoeren wie onder je modem staat..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geprobeerd, maar hij zegt dan verificatie mislukt...
wachtwoord is wel juist want als ik gewoon een fout wachtwoord invul dan geeft hij wel aan dat wachtwoord fout is. maar hij probeert wel te verbinden als ik doe wat jij zegt maar hij geeft dan dit aan: verificatie mislukt...