Hoe kan ik thuis gebruik maken van wifi?

Ik kan met mijn mobiel overal op internet waar wifi is, maar hier thuis kan ik er niet opkomen terwijl we gewoon draadloos internet hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Is het wel zo dat je mobiel aangeeft dat hij contact maakt maar je kan niets? Het kan zo zijn dat jou mobiel niet kan 'communiceren' met je router. Het nummer (ik weet zo niet wat voor nummer dat is) van je mobiel komt niet overeen met dat van je router. Hetzelfde probleem heb ik ook (helaas). Ik heb de HTC wildfire S en een Speedtouch router, en ik kan overal op wifi, behalve thuis. Toegevoegd na 2 minuten: Om antwoord te geven op je vraag: je kan niet op deze manier op wifi, helaas, de enigste manier is een nieuwe router of een wifi-hotspot installeren op de laptop/comuter. (dat laatste doe ik, en het kan alleen op een windows 7 of hoger als ik het goed heb...)

je moet bij instellingen op je mobielbij draadloos internetten het nummer invoeren wie onder je modem staat..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100