hoe zoom je in op je beeldscherm?

ik heb ingezoomd op mijn beeldscherm van mijn laptop en kan niet terug zoomen hoe kan ik zoemen heb geen laptop muis of scroller ofzo ctrl + scrol werkt niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27.4K

Antwoorden (3)

Ctrl + -

Min staat naast plus.

Toegevoegd na 3 minuten:
--------------------------------------------------------
Wat bedoel je er eigenlijk mee?

want je zegt dat je al ingezoomt heb maar je wil nog inzoomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb perongeluk de snelkoppeling helemaal uitgezoemt en wil het weer terug op normale stand krijgen maar ctrl + - werkt niet of de rest hier onder het is op een laptop van asus
je klikt op je toetsenbord op F10 dan verschijnt er een balk met bestanden, beeld, extra enz bovenin (als die balk er al is hoef je niet op F10 te drukken) Je klikt op beeld, in en uitzoomen, 100%
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ctrl en 0, dan gaat het scherm weer naar de "normale stand".