Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een pdf-bestandje laten uitprinten?

Ik ben op zoek naar een bedrijf aan wie ik een pdf-bestandje zou kunnen sturen met de bedoeling deze uit te printen, bij voorkeur gevestigd in Limburg. Het gaat om zo'n 150 pagina's die zwart-wit moeten worden geprint.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In elke grote plaats is over het algemeen wel een copyshop. Die kunnen precies doen wat jij vraagt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij sommige bibliotheken kan het misschien ook.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Aangenomen dat je een werkende printer hebt: pdf-bestanden kun je ook prima zelf uitprinten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
250 bladzijdes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, waarom niet?
Misschien niet doen als je een huis-tuin-en-keuken inkjet printer hebt. Heb je een degelijke of een laserprinter dan gewoon doen. Je bent, zelfs met een langzame printer binnen een uur klaar. Dat is een stuk sneller dan dat de copyshop jou pakket moet opsturen. Dat duurt al snel een dag. Heb je een copyshop binnen, pakweg, een half uur fietsen, dan is de copyshop misschien voordeliger.
Qua kosten ben je thuis waarschijnlijk ook goedkoper uit omdat je de kosten van het verzenden bespaart.
Heb je een copyshop binnen, pakweg, een half uur fietsen, dan is de copyshop misschien voordeliger.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding