Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het luidspreker pictogram is ineens van mijn scherm verdwenen. Hoe krijg k dit terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat er inmiddels vanzelf weer op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga naar start > configuratiescherm > (Spraak, geluid & geluidsapparaten >) geluiden en audioapparaten.
Onder het tabblad volume vindt je een tickbox 'Pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen'. Zorg ervoor dat deze aangevinkt staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Welke telefoon heb je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk dient u uw drivers van uw chipset updaten. Dit is erg simpel: ga naar de website van uw computer leverancier, en ga op zoek naar jouw type computer, en zoek de drivers op. Download en installeer deze en dan zou hij het moeten doen. Doet hij het niet? Dan zou u een nieuwe geluidskaart moeten kopen en installeren óf een nieuwe computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gezien de vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/teveel-16-bits-toepassingen-openstaan.345158 heeft u waarschijnlijk Windows XP. In het onderdeel multimedia* in het configuratiescherm zit een optie om de mixer-icoon aan of uit te vinken.

*: Uit mijn hoofd... Ik zit momenteel achter een ander OS.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder kunt u een icoontje maken op het bureaublad: rechtsklik op het bureaublad (niet terwijl de muis boven een icoontje hangt :)), maak een nieuwe snelkoppeling, en vul in: sndvol32.exe, en bedenk daarna een leuke naam (bijv: Volume).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding