Het luidspreker pictogram is ineens van mijn scherm verdwenen. Hoe krijg k dit terug?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga naar start > configuratiescherm > (Spraak, geluid & geluidsapparaten >) geluiden en audioapparaten. Onder het tabblad volume vindt je een tickbox 'Pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen'. Zorg ervoor dat deze aangevinkt staat.

Welke telefoon heb je?

Waarschijnlijk dient u uw drivers van uw chipset updaten. Dit is erg simpel: ga naar de website van uw computer leverancier, en ga op zoek naar jouw type computer, en zoek de drivers op. Download en installeer deze en dan zou hij het moeten doen. Doet hij het niet? Dan zou u een nieuwe geluidskaart moeten kopen en installeren óf een nieuwe computer.

Gezien de vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/teveel-16-bits-toepassingen-openstaan.345158 heeft u waarschijnlijk Windows XP. In het onderdeel multimedia* in het configuratiescherm zit een optie om de mixer-icoon aan of uit te vinken. *: Uit mijn hoofd... Ik zit momenteel achter een ander OS. Toegevoegd na 3 minuten: Verder kunt u een icoontje maken op het bureaublad: rechtsklik op het bureaublad (niet terwijl de muis boven een icoontje hangt :)), maak een nieuwe snelkoppeling, en vul in: sndvol32.exe, en bedenk daarna een leuke naam (bijv: Volume).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100