Weer die vraag over mijn printer; wat kan er mis zijn?

Ik heb mijn printer opnieuw geïnstalleerd. Resultaat is dat hij documenten uit Hotmail nu wel wil printen. Maar verder is er niets veranderd. Hij print dus nu Hotmail en sites van internet en dat ziet er keurig uit. Maar hij blijft het vertikken om iets uit Wordpad en Kladblok te printen. Alle instellingen zijn goed, maar hij geeft me lege vellen papier. Moet ik ermee naar de winkel waar ik hem gekocht heb of weet hier iemand wat het euvel kan zijn? Het is de EPSON STYLUS SX105.

Toegevoegd na 1 minuut:
e-mail van Outlook Express print hij ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb de zelfde printer als jou en heb geen problemen er mee.
Maar installeer je hem wel vanaf je cd, want ik was een tijdje mijn cd kwijd en installerde het vanaf de site en toen had ik ook steeds problemen met printen enz enz, maar toen had ik epson maar gebeld en toen kwamen hun er achter dat ik perongeluk de verkeerde drivers had geinstalleerd.
En gaven hun mijn de goede drivers via hotmail.
EN als ik jou was als dat dus niet het geval is gewoon epson bellen en die helpen je wel verder.
En anders alles proberen uit te printen in office.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben benieuwd wat hier uit komt +1 alvast voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem vanaf mijn CD opnieuw geïnstalleerd. Office heb ik niet. Wat nou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er lijkt iets niet goed met wordpad te zijn, alsof de printer niet goed wordt doorgestuurd naar dat programma. Het kan ook zijn dat de printer niet de juiste drivers gebruikt waardoor je steeds van dit soort vreemde problemen hebt. -Welke drivers gebruik je precies en welk besturingssysteem heb je en is dit 32 of 64 bit.
-Gaat het hier over een usb printer die rechtstreeks is aangesloten of is het printer die via het netwerk wordt aangestuurd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze vragen moet ik het antwoord schuldig blijven. Daar ik een volslagen digibeet ben heb ik niet het flauwste idee.

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk even office openen en daar bij printer de juiste printer selecteren. Daarnaast kun je bij configuratiescherm onder printer ook je printer default maken. Moet het gaan werken.

Toegevoegd na 4 dagen:
Je zou even kunnen proberen office opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Office heeft geen eigen printerinstellingen. Je gebruikt de printerdefinities uit Windows. Als je lege vellen krijgt, wordt wel de juiste printer aangestuurd, maar dan gaat er iets gruwelijk mis. Dit probleem is zo zeldzaam, dat we Zondag niet kunnen helpen, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dat geval gewoon even office verwijderen en opnieuw installeren.