rechter muisknop -> Afbeelding opslaan als
locatie kiezen en kiezen op Opslaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, laten we beginnen bij het begin.
Waar in de computer sta ja? Ik ga/ging er vanuit dat je op internet zit en een plaatje zoekt, dat klopt?
Ik ga er van uit dat je gebruik maakt van een metro browser app, hier in kun je geen afbeeldingen opslaan met rechter muisknop zoals je dat gewend bent. je de app proberen te openen in desktop modus en dan zou het gewoon moeten werken met rechtermuisknop > opslaan als.

openen in desktop modus kun je met behulp van je rechtermuisknop in de app en dan onderaan of rechts klikken op openen in desktop modus.