kan ik 1 PC aanschaffen en daarop meerdere schermen aansluiten met ieder een eigen browser zodat ieder kan surfen of word het meer pc's kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met linux, geen probleem.

Het beste antwoord

Ja, deze techniek heet 'thin pc'.
Het bekendste bedrijf die dit levert is NComputing.
http://www.digishop.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=48&Itemid=52 is een van de weinige shops.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een aardige oplossing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Widar, klopt. Dit wordt vooral veel door bedrijven en scholen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga deze optie zeker verder uitzoeken, kijken of het loont om dit systeem te bewerkstelligen, aangezien ik een gezin met 5 kinderen heb, zie ik op tegen het aanschaffen van 4 of 5 laptops of pc´s, thnx voor het antwoorden

Andere antwoorden (2)

Nee, dit gaat zo ver ik weet niet.
Je kunt wel meerdere schermen aansluiten door middel van Dual Screen.
Hier heb je wel meerdere en zwaardere grafische kaarten voor nodig.
Maar dan werkt deze maar alsnog op 1 muis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan perfect als je Linux wilt gebruiken ipv Windows. Dit heet multiseat computing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord + Met Linux en andere Unix-systemen kan het inderdaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wow! Kun je dan ook meerdere muizen aansluiten die elk hun eigen input leveren? Want dat zal je dan toch minstens nodig hebben?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan. Deden we dik 20 jaar geleden al op Solaris.