welke 3d bril moet ik hebben?

ik heb een acer h5360bd maar kan daar alleen een acer 3d bril op? want die zijn al rond de 90 euro kan er ook samsung of merkloze of zoiets op...? heeft iemand er verstand van?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Van wat ik ervan begrijp kan je elk paar DLP-link 3d glasses erop gebruiken.

http://webshop.eurosys.be/nl/audio-video/stereoscopische-3d-glazen/optoma-zd201-dlp-linktm-3d-glasses-zd201-p350681

you would be pretty much be using it like you would with a 3D HDTV that also requires its own shutter glasses and in the case with 3D DLP projectors you need a pair of glasses supporting DLP Link (no matter what the brand is).

Ongeacht het merk dus, maar wel altijd DLP-link.