Ik wil de toetsenbord knoppen gebruiken en ondertussen het touchpad kunnen gebruiken, hoe stel ik dit in?

Als ik spelletjes op mijn laptop speel kan ik niet lopen d.m.v. het toetsenbord en ondertussen om me heen kijken met het touchpad. dit ligt niet aan het spelletje want ik heb het bij elke game. Weet iemand hoe ik dit oplos en of dit überhaupt op te lossen is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit verschilt natuurlijk per systeem, dus mijn antwoord kan afwijken van jouw situatie, maar ik denk dat als je hier gaat zoeken je het wel vindt. Als je hiermee niet geholpen bent kan je als reactie even wat meer info geven (besturingssysteem, merk laptop + type, merk aanwijsapparaat + type).

In het systeemvak (rechts onderin naast de tijd) zit waarschijnlijk een pictogrammetje van je aanwijsapparaat. Dit is meestal een een rood vierkantje of een grijs rechthoekje met twee kleinere rechthoekjes eronder. Klik hierop met rechtermuisknop. Mogelijk verschijnt er in het menuutje een optie in de trant van 'vergrendelen bij typen', anders klik je op eigenschappen voor aanwijsapparaat. In het schermpje dat je krijgt klik je op het tabblad apparaatinstellingen, selecteer je je touchpad en klik je op instellingen. Hier hangen de dingen die je ziet gedeeltelijk af van het merk van je touchpad. Mogelijk kan je iets vinden onder een optie 'gevoeligheid' of 'aanwijzerverplaatsing'.