wat is het telefoonnummer van Microsoft windows 8 ?

ik wil graag microsoft bellen over een probleem voor windows 8 maar wat is het (nederlandse) telefoonnummer ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is het probleem? Grote kans dat het hier al opgelost kan worden, of dat het helemaal geen Windows probleem is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het probleem is dat windows 8 niet geactiveerd was bij een vriend dus kon hij weinig apps downloaden in de windows store nou heb ik hem geactiveerd maar nou nog steeds weinig apps hij bijvoorbeeld 100 games en ik 1000 bij games wat kan ik doen en ik zou voor de lol het nummer nog wel willen hebben

Het beste antwoord

Toegevoegd na 1 minuut:
Is dit wellicht het probleem?

http://mcakins.wordpress.com/enable-all-apps-windows-store-localizations/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje het probleem is opgelost Thanks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geef het plusje wel!