Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een betaalde Wifi op?

Ik wil graag een betaalde router opzetten.
Niet zo zeer om grote winst te maken, maar wel om de kosten van het internet abonnement terug te verdienen.
Het liefst wil ik dus freeware hebben waarmee ik het volgende kan doen.

Ik heb een sweex LW055 waarmee ik gebruikers met een code wil laten inloggen.

Hoe pak ik dit het beste aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel gebruikers verwacht je die gaan betalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zijn 2x per week 8uur achter elkaar open, dus totaal 16 uur per week, en elke avond/nacht verwacht ik zo'n 10 betalende mensen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ze beweren dat 7 miljoen mensen het al gebruiken het zou gratis zijn. Dus leef je uit:
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er wel uit dat er een computer continue aan moet staan. Voor de vraagsteller: Let wel erop dat dit geen probleem is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, ik heb net deze software geinstalleerd, en zodra ik inlog op mijn Windows account start gelijk het programma en kon ik niks meer doen.
Ik heb windows in de veilige modus moeten starten om het eraf te gooien. IK ZOEK EEN PROGRAMMA VOOR OP DE ROUTER!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de router kun je niks installeren behalve hooguit nieuwere firmware.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit programma is bedoeld voor internetcafe's en dergelijke. Je zorgt er dus voor dat je controle hebt over de intnettoegand van pc's die je beheert.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing