Ja, je koopt van die gele notitieblaadjes, Post-It, en die plak je op dat scherm, eenvoudig... toch?!

Toegevoegd na 20 uur:
digitaal:

Met dit gratis progje kan je dat doen, gewoon de aanwijzingen volgen:

http://stickies.en.softonic.com/

of

http://knot.en.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel natuurlijk een virtuele plaknotitie die via het netwerk op iemand anders zijn bureaublad verschijnt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind ik niet zo natuurlijk, freek heeft een kloppend antwoord gegeven op de vraag, je had de vraag dan anders moeten stellen... + freek.
Antoni
11 jaar geleden
Jammer, dit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pfffffffffff, vraag is niet goed gesteld, maar valt met een beetje hersens prima te begrijpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als vragen verkeerd gesteld worden, dan
moet iedereen maar "begrijpen" wat er eigenlijk bedoeld
wordt? Freek, ik zou dit antwoord ook gegeven hebben.
Het is namelijk precies het goede antwoord: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dit het goede antwoord. Freek had het duidelijker moeten omschrijven. Hij mag al blij zijn dat de vraag is laten staan, want het is dezelfde vraagstelling als...
"Ik heb een paar schoenen staan, hoe ga ik het beste naar de bakker toe"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je bedoelt: gast133334 (?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is logisch dat een PLAK notitie niet digitaal is maar kan PLAKKEN. Goed antwoord dus!
Antoni
11 jaar geleden
Ytje, in de nieuwste versie van Windows is het mogelijk om virtuele Post-Its te plaatsen op je computerbureaublad. Die zien er ook bijna net zo uit als de bekende papieren Post-Its. De vraag is daarom helemaal niet zo heel raar. Deze uitleg had overigens wel bij de vraag vermeld kunnen worden, maar was voor mij niet nodig om de vraag te begrijpen en te beseffen dat er geen papieren Post-Its worden bedoeld.
Antoni
11 jaar geleden
Ik vind het jammer dat de vraagsteller nog (steeds) geen antwoord op zijn vraag heeft gekregen, waar hij iets aan heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met dit gratis progje kan je dat doen, gewoon de aanwijzingen volgen: http://stickies.en.softonic.com/ of http://knot.en.softonic.com/
Antoni
11 jaar geleden
Tja, nu kan ik je geen duimpje omhoog meer geven... Toch: veel dank voor de aanvulling!