Wat is de goedkoopste laptop die ik kan bestellen op het internet?

Hallo,

ik ben op zoek naar een gloednieuwe laptop (minimaal 12 inch en maximaal 14 inch schermgrootte) die ik kan bestellen op het internet en die geleverd kan worden naar België.

De specificaties maken niet zoveel uit en daarom vroeg ik mij af welke laptop de goedkoopste is op dit moment?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik vond dit:
http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/#filter:NYtLCoAgFEX3cscl2Q9yAc0atQKxNzAy49kgEPeeEo0u9xxOhOeNeLZ0bFC42O4B1QdXz3dmOphMsjG06AdqbJr_2hOqlhXCRWa2x00coCK6YSrjioZshcy9KylkL3qklF4

maar je kan zelf nog wat beter zoeken :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi!

Specificaties maken niet uit?! Dan moet je wel heel erg geduld hebben! Want als je een laptop van ca 400 koopt. Is deze na een paar maande LOEIsloom! Dan kan hij Google laden in 1 minuut! Laptops onder de 500 zijn dan ook in een woord TROEP. Ik kan jou geen goedkope site aanbieden, wel kun je zelf een model zoeken die je mooi lijkt. En deze dan op www.vergelijk of www.goedkoop.nl opzoeken waar deze laptop het goedkoopste is. Verder staat er niet veel informatie wat je precies wilt, een minilaptop? Moet er een CD-driver in zitten> Graag meer info!

Schiz0ide