Hoe krijg ik foto's van mijn camera via usb verbinding op mijn samsung tablet galexy note 10.1. Waar kan ik ze dan bekijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Rechtstreeks je camera op je tab aansluiten is onmogelijk. Je moet ze dus eerst op je computer downloaden via usb (als je het dus perse via usb wil regelen).

Wat je misschien wel kan doen, is kijken of het geheugenkaartje van je camera in je tablet past. Dan kan je met een file explorer op je tablet de inhoud van het geheugenkaartje bekijken.