Wie weet hoe en waar je het beste domeinnamen kan kopen en verkopen. En welke website heb je nodig om je domeinnaam over te dragen naar de koper?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Via bedrijven als versio.nl kun je domeinnamen kopen.
Vervolgens kun je via bijvoorbeeld SiteDeals domeinnamen verkopen.
Mocht je dit willen doorzetten raad ik je aan om even langs de KvK te gaan en jezelf in te schrijven.
Zo mag je ook aan bedrijven doorverkopen met een BTW factuur.

Het omzetten gaat via het bedrijf waar de domeinnamen geregistreerd zijn.
Van hun krijg je formulieren waarmee ze aan SIDN doorgeven dat er een nieuwe eigenaar voor het domein moet worden vastgelegd.