ik gebruik zelf altijd #31# en dan het nummer bijvoorbeeld #31#0611122233 dit werkt niet van een huistelefoon naar mijn ervaring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*31# intikken voor het bellen. Dan bel je eenmaal anoniem zonder je instellingen te veranderen.
Dit geldt voor zowel vast en mobiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Maar je moet het blijven herhalen per telefoongesprek.
Je kan ook bij instellingen je nummerweergave uitzetten.Dan weet je zeker dat het niet fout gaat.