Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik inloggen op me mail? zie omschrijving voor meer info

als ik naar live.nl ga krijg je normaal een scherm waarmee je je mail en wachtwoord moet invoeren, echter bij mij blijft deze pagina blanco, internetverbinding is er wel (ander kon ik hier ook niet op gv komen) onder in beeld staat `fout op pagina`. ik heb de pagina al hele malen vernieuwd, maar dit blijft. ik verwacht een belangrijk mailtje dus wil heel graag me email weer kunnen lezen, ook als ik in msn zit en klik op inbox dan opent een internet venster maar ook dan blijft de pagina blank, ik heb dit probleem al sinds gister avond, heeft iemand tips? misschien iemand met het zelfde probleem?
alle drivers en dergelijk zijn up-to-date

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer het eens gewoon via hotmail.com. Hotmail pakt namelijk ook live adressen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan zo zijn dat je je browser even moet updaten, probeer het ook eens met een andere browser, zo kan je uitsluiten of het aan de browser ligt of niet.

antwoord boven mij kan ook helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding